Toimitusehdot
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Maksutavat
Postitus
Postituksena toimitamme Postin kautta postipakettina (alle 2kg 6,90€ ja yli 2kg 8,90€) tai kotipakettina (15,90€).
Postituksena mahdollinen myös kaveriposti, eli kavereiden kanssa postikulujen jakaminen! Näin säästämme luontoa, pakkausmateriaaleja ja rahaa.
– Kaverukset (tai ihan porukka!) päättävät keskenään kenelle postikulut osuvat ja jakavat mieluiten summan keskenään, että on reilua. Muut tekevät samoihin aikoihin oman tilauksen ja valitsevat toimitukseen “kaveriposti” ja ilmoittavat lisätietoihin, kenen pakettiin tilaus laitetaan.
– Sitten vain odotetaan, että paketti tulee ja mennään vaikka kahvilaan katsomaan mitä kaikkea ihanaa sieltä tulee!
Nouto sopiessa ennen tilausta, ota yhteyttä heidi.reparo@gmail.com tai Instagrammissa yksityisviestillä.
Käytämme mahdollisimman paljon kierrätettyä materiaalia postituksessa, joten pakkausmateriaalina saattaa tulla erilaisia pehmikkeitä. Myös laatikot voivat olla uudelleenkäytettyjä. Kierrätäthän nämä oikein, tai uudelleenkäytät.
Lähetämme tilaukset 1-2 arkipäivän sisällä, jos ei toisin ilmoiteta Reparon sosiaalisessa mediassa tai verkkokaupan etusivulla.
Yleinen
Palautusoikeus on 14 päivää. Jos 14 päivää on mennyt siitä, kun asiakas on vastaanottentut tilauksen, emme voi tarjota rahojen palautusta tai vaihtoa.
Palautetun tuotteen pitää olla avaamaton ja siinä kunnossa, missä se on vastaanotettu.
Poikkeus: Jos palapelistä puuttuu pala, ota yhteyttä heidi.reparo@gmail.com. Tarkistathan kumminkin ennen sähköpostin laittoa, että kokoamisympäristö (kuten vaatteet ja matot) ovat palattomia.
Palautusta pyytäessä, vaadimme tilausnumeron tai tositteen tilauksesta.
Ongelmatilanne
Ongelmatilanteessa ota viipymättä yhteys heidi.reparo@gmail.com ja katsotaan mitä voimme tehdä. Tuotetakuu koskee viallisia palapelejä tai puuttuvia paloja. Huolimattomuutta ei takuu kata.
Hyvitys
Kun palautettu tuote on saapunut ja se on tutkittu, asiakas saa sähköpostilla tiedon että palautus on saapunut. Ilmoitamme myös samalla, onko palautuksesi hyväksytty vai hylätty.
Alennetut ja käytetyt tuotteet
Ainoastaan normaalihintaiset tuotteet voidaan palauttaa. Alennetuilla tai käytetyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Palautus
Palauttaaksesi paketin, saat ohjeet laittamalla sähköpostia heidi.reparo@gmail.com.
Asiakas on vastuussa palautusmaksusta. Kun palautus on saapunut Reparolle, palautetaan summa seitsemän (7) arkipäivän sisällä, mutta kumminkin mahdollisimman nopasti.
Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Reklamaatiopalautus on aina asiakkaalle ilmainen.
Tarvitsetko apua?
Ota yhteyttä heidi.reparo@gmail.com jos tarvitset apua palautuksien tai tilauksen ongelman kanssa.